گرد و خاک اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید
اطلاعات روز کامپیوتر

 

اچ پی دیروز حسابی بازار لپ تاپ را به تب و تاب انداخته و با معرفی محصولات جدید و یا بازطراحی محصولات قبلی، کارزاری سخت تر از قبل را برای رقبایش تدارک دیده است. اول از همه اینکه بالاخره این شرکت هم وارد بازی لپ تاپ های فوق باریک یا اولترابوک ها شد. اچ پی دیروز در استرالیا به صورت رسمی لپ تاپ فوق باریک Folio را رونمایی کرد. این اولترابوک که با اس اس دی ۱۲۸ گیگابایت mSATA و حداقل قیمت ۹۰۰ دلار عرضه می شود، دارای صفحه کلید backlit بوده و باتری آن تا ۹ ساعت شما را همراهی می کند.

از خصوصیات سخت افزاری آن می توان به صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ اینچ، پردازنده core i5‪-‬2467M، رم ۴ گیگابایتی و باتری ۶ سلولی با تکنولوژی CoolSense اچ پی اشاره کرد. بر روی این لپ تاپ شما شاهد پورت های HDMI، اترنت، USB 2‪.‬0، کارت حافظه، USB 3‪.‬0 و ورودی ترکیبی میکروفون-هدفون خواهید بود. این اولترابوک تنها ۱.۴۹ کیلوگرم وزن و ۱۸ میلیمتر ضخامت دارد.

 

hp-envy-15frontleftopen-w500.jpg

محصول بعدی اچ پی که رونمایی شده، لپ تاپ های Envy هستند. البته این سری لپ تاپ ها قبلا عرضه شده بودند و بسیاری آنها را یک کپی بی اصالت از مک بوک پرو می دانستند. اما اچ پی آنها را دوباره طراحی نموده و در سه مدل 15Envy و 17Envy و 17Envy 3D عرضه کرده است. مدل 15 با قیمت ۱۱۰۰ دلار، صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی و صفحه کلید بک لیت عرضه می گردد که هر کلید دارای یک لامپ ال ای دی مجزا است. این صفحه کلید همچنین دارای سنسور proximity است که در صورتی احساس کند فرد به لپ تاپ نزدیک می شود، به صورت خودکار روشن می شود. مدل های ۱۷ هم با قیمت های ۱۲۵۰ و ۱۶۰۰ دلار، صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی دارند.

این لپ تاپ ها همچنین دارای پردازنده چهار هسته ای و شش اسپیکر ویژه هستند. باتری آنها مجهز به تکنولوژی CoolSense اچ پی بوده و از قابلیت صدای بیسیم اچ پی پشتیبانی می کند. مدل ۱۷ سه بعدی دارای درایو اس اس دی ۱۲۸ گیگابایتی و یا هارد یک ترابایتی خواهد بود و مانند همه محصولات جدید اچ پی این لپ تاپ ها دارای سیستم صوتی Beats هستند.
انوی ۱۵ با پردازنده core i5‪-‬2430M، شش گیگابایت رم و هارد ۵۰۰ گیگابایتی با رزولوشن صفحه نمایش ۱۳۶۶ در ۷۶۸ عرضه می گردد. انوی ۱۷ هم با پردازنده Core i5‪-‬2430 شروع می شود و ۶ گیگابایت رم داشته و به پردازنده AMD و هارد ۷۵۰ گیگابایتی مجهز است.

 

hp-pavilion-dm4-beats-edition-w500.jpg

و آخر از همه تجهز مدل پاویلیون dm4 این شرکت به یک سیستم صوتی پر سر و صدا است. HP این لپ تاپ بدنه فلزی زیبا را به سیستم صوتی Altec Lansing ویژه Beats و یک ساب ووفر بزرگ مجهز کرده است. از مشخصات سخت افزاری آن می توان به پردازنده Core i3، رم ۶ گیگابایتی و هارد ۶۴۰ گیگابایت اشاره کرد. بدنه این لپ تاپ جالب هم با رنگ قرمز و مشکی ویژه شرکت بیتز طراحی شده و علامت b پشت آن حسابی چشم نواز است. این اچ پی زیبا از ۱۸ دسامبر با قیمت ۹۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 11607
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1